با ما تماس بگیرید   09176059245
شما برنده اید
Home » فروشگاه » فرز میزی ثابت MX5117B

فرز میزی ثابت MX5117B

مشخصات فنی  فرز ثابت مدل MX5117B

اندازه میز کار

1130*670 میلی متر

حداکثر ضخامت کار

120 میلی متر

قطر محور

35 میلی متر

سرعت اسپیندل

10000 دور در دقیقه

توان

4 کیلو وات

اندازه

 1030*700*1170میلی متر

وزن

 325 کیلوگرم

اکنون موجود نیست؛ اما می‌توانید این محصول را پیش‌خرید کنید

محصولات مشابه

معرفی فرز ثابت مدل MX5117B

به طور کلی فرز میزی ثابت نجاری، بیشتر برای ابزار زدن و فرم دهی انواع چوب از درختان پر تراکم و کم تراکم مورد استفاده قرار می‌گیرد و علاوه بر این موارد، با به کار بردن تیغه‌های مناسب، می‌توان برای زبانه زدن، دو راهه کردن، سنباده زدن از این نوع دستگاه  استفاده نمود. فرز میزی ثابت مدل MX5117B از دستگاه‌های پرکاربرد در کارگاه های نجاری است که ساخت کشور چین می‌باشد که نیاز نجاران را به این نوع دستگاه مرتفع می سازد.

فرز نجاری میزی ثابت مدل MX5117B

فرز نجاری میزی ثابت مدل MX5117B دارای میز بسیار مقاوم با کیفیت خیلی بالایی است که مناسب هر نوع کارگاه نجاری می باشد. این مدل فرز به صورتی طراحی شده است که قابلیت استفاده از ابزارهای مختلف را نیز داشته باشد. بدنه مستحکم و مقاوم، نیروی موتور 4 کیلو واتی از دیگر ویژگی های این مدل فرز نجاری می‌باشد.

نکاتی درباره فرزهای نجاری

 

قاعدتا فرز میزی نجاری، بیشتر برای فرم دادن و ابزار زدن چوب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و علاوه بر این موارد، با به کار بردن تیغه‌های مناسب، می‌توان برای زبانه زدن، دو راهه کردن، سنباده زدن از این ماشین کمک گرفت. فرز میزی نجاری معمولا به دو گروه دستی و فرز ماشینی میزی تقسیم می‌شوند.

فرزها با استفاده از ابزارهای برشی که در رشته های گوناگونی کاربردهای مختلفی دارند. در نجاری بلکه در منبت کاری ، معرق کاری و هر نوع شغلی که از چوب در آن بهره می برند ، رایج است .

 افرادی که به هر دلیلی علاقه به ساخت  اشیاء تزئینی ، قاب عکس کارهای دم دستی، اور فرز بهترین ابزار برای آنهاست . با استفاده از این گونه ابزار شما می توانید به راحتی وسایل مورد نظر خود را فرم دهی کنید.

برای  اجرای ایده های مورد نظر خود با اور فرز مستقیما با نوع تیغه اور فرزی دارد که روی دستگاه نصب می شود . با توجه به اینکه هر شکلی نوعی از تیغه خاص مورد نظر خود را می طلبد بنابراین بعد از نصب بر فرز یا اور فرز با تنظیم ارتفاع تیغه می توان نقوش زیبایی را بر روی چوب ایجاد کرد .فرزهای میزی در کارگاه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند و اورفرزها هم در کارگاه های کوچک و کارهای سبک کاربرد دارند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرز میزی ثابت MX5117B”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

فرز میزی ثابت MX5117B

-3%
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری

فرز میزی ثابت MX5117B

اکنون موجود نیست؛ اما می‌توانید این محصول را پیش‌خرید کنید

enemad-logo